مقالات واخبار

۲۰۲۳ KTM OFF-ROAD & DUAL-SPORT BIKES RELEASED موتورهای آفرودوورزشی دوگانه KTM

معرفی موتورهای آفرودوورزشی دوگانه KTMبرای سال ۲۰۲۳

موتورهای معرفی شده عبارتنداز:

۱۵۰XC-W، ۲۵۰XC-W، ۳۰۰XC-W دو زمانه

۳۵۰ و ۵۰۰ EXC دوگانه اسپرت

تغییرات اعمال شده روی طرح های جدیدKTM این گونه است که موتورهای دو زمانه هنوز هم دارای تزریق سوخت TPI هستند و دوچرخه های دوگانه اسپرت دارای شاسی قبلی هستند.اما به زودی انتظار موج دومی از تغییرات وبه روزرسانی ها را داریم که شامل شاسی جدید مشاهده شده در نسخه Factory و همچنین یک موتور کاملاً جدید دو زمانه با یک سوپاپ الکترونیکی برقی و یک سیستم تزریق سوخت بازسازی شده است که موتور سواران باید درسال۲۰۲۳منتظر آن باشند.

بررسی مدل های معرفی شدهKTM:

۲۰۲۳ KTM 150XC-W

KTM چندین دهه در رقابت‌های Enduro رتبه اول راداشته است، با جدیدترین نسخه از مدل‌های KTM XC-W و XCF-W 2023 قرار است این برتری درمسابقات ادامه یابد. دو مدل‌ اسپرت  EXC-F ، حداقل تا زمانی که مسابقات دوباره شروع شود، عملکرد READY TO RACE را به خیابان‌های شهری آورده اند. با زیبایی‌ منحصربه فرد، قاب فولادی کرومولی با روکش نارنجی، سیستم تعلیق WP XPLOR در هر قسمت، و اعتبار واقعی READY TO RACE، دررده اسپرت و آفرود KTM 2023 جزوبهترین‌ها هستند.

۲۰۲۳ KTM 250XC-W

جدیدترین نوآوری KTM برای سال ۲۰۲۳،در یک طراحی گرافیکی کاملاً جدید رنگ های سفید، بنفش و نارنجی در یک پالت یکپارچه ترکیب شده است. این ترکیب رنگ به طور خاص توسط طراحان یادآور مدل‌های اندرومدل های اوایل دهه ۹۰ انتخاب شد و مدل های KTM 2023 را از هر مدل دیگری در ساخت متمایز کرد.

۲۰۲۳ KTM 300XC-W

ظاهری که بیشتر از قاب فولادی کرومولی با پوشش نارنجی تشکیل شده الهام گرفته ازمدل های مسابقه ای می باشد. این ساختارنه‌تنها منطبق بر سبک موتور‌های مسابقه تمام کارخانه‌ای است، بلکه شاسی کاملی برای ایجاد چابکی سطح بالادر این موتور‌ها باتاکیدبر فناوری جدیدوبه روزفراهم می‌کند.هر موتورسیکلت در این مدل سیستم تعلیق WP XPLOR کاملاً قابل تنظیم به عنوان استاندارد دارد که با سیستم متحرک پیشرونده (PDS) در عقب ترکیب شده است. طرح‌بندی PDS در مدل‌های آفرود KTM، به دلیل اینکه قطعات متحرک کمتردارد، تعمیر و هزینه نگهداری کمتری را می طلبد و فاصله بیشترشاسی از زمین حرکت این مدل را هنگام بالا رفتن از کنده‌ها یا صخره‌ها بسیارآسان وراحت ترکرده است. همچنین یک تایر Dunlop MX33 در جلوی هر دستگاه KTM XC-W و XCF-W نصب شده است. این تایر کاملاً با دانلوپ AT81 عقب هماهنگ می شود.

۲۰۲۳ KTM 350EX-C

قسمت موتوری این مدل ۲-Stroke با استفاده از فناوری تزریق پورت انتقال (TPI KTM) که ثبت اختراع شده است ، بار دیگر جایگاه خود را به عنوان مدل پیشرو در پیست ها حفظ نموده است. این فناوری نه تنها کارکرد بهتر و کاهش مصرف سوخت را تضمین می‌کند، بلکه انتقال سرعت روان و پرقدرت را از پایین سمت انجین تا انتهای دوربالای سرعت ارائه می‌کند. و البته، این سیستم سبب می شودسوارکاران شرایط سواری آزادوراحتی راتجربه کنند.
مدل ۴-Stroke متمرکزترین تولید را در خط تولید آفرود ارائه می دهد که با مدل رقابتی جدید KTM 450 XCF-W شروع می شود. KTM 450 XCF-W با یک موتور پرقدرت ۴۵۰ سی سی که در یک شاسی سبک قرار گرفته است مانند یک سلاح آماده شلیک است.بااین تغییرات KTM 500 EXC-F مطمئنا در سال ۲۰۲۳ یک پیشرو با شارژ دوگانه اسپرت بسیار محبوب خواهدبود که قدرتی با لا با قابلیت سواری دیوانه کننده ومهیج ارائه می دهد. برای سوارکارانی که به دنبال ترکیب کامل قدرت و تحرک هستند KTM 350 EXC-F یک اسپرت کنترلی الهام‌بخش با اعتماد به نفس بالا و گشتاورپرقدرت برای سواری در هر زمینی را فراهم می‌کند.

۲۰۲۳ KTM 500EX-C

مدل KTM 500-450 EXC-F SIX DAYS دو اسپرت همیشه محبوب، که از احترام ویژه ای در FIM بین المللی Six Days Enduro 2022 در فرانسه برخوردارهستند و جدیدترین نوآوری ها را با لیست گسترده ای از مسابقات برگزارشده ترکیب داده اند. قطعات به صورت استاندارد، شامل مجموعه ای از قطعات حفاظتی خاص، یک کشنده ی محور جلو، یک صندلی SIX DAYS و گیره های سه گانه محو شده CNC با آنودایز نارنجی هستندومثل همیشه، KTM PowerWear و KTM PowerPart های اختصاصی KTM بالاترین سطح عملکرد، حفاظت و تحرک را برای همه سوارکاران و مسابقه دهندگان آفرود فراهم ساخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *