یک موتورسیکلت خاص باطراحی مفهومی
فقط ۱۰۰دستگاه ازاین موتور وبه صورت پیش فروش درآمریکای شمالی عرضه خواهدشدکه این Hypermotard با الهام از طرح گرافیتی ساخته شده است.
چیزی که باعث میشود ۹۵۰ RVE برجسته شود، رنگبندی آن به نام «گرافیتی» است که از هنر طراحی خیابانی الهام گرفته شده است. فرآیند ساخت پر زحمت است و نقاشان بسیار ماهر را می طلبد که به صورت مرحله ای کار می کنند و استیکر های بسیار نازکی را استفاده می کنند.
این طراحی با بدنه ایربراش قابل مقایسه است، چیزی که در بسیاری از موتورسیکلت های ساخته شده یافت نمی شود، به همین دلیل است که این موتورسیکلت به ۱۰۰ دستگاه محدود شده است.
RVE از طراحی اصلی موتورسیکلت مفهومی Hypermotard 950 گرفته شده است که در نمایشگاه خودرو و موتور سیکلت کلاسیک Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019 که هر ساله در ساحل غربی دریاچه کومو ایتالیا برگزار می شود، رونمایی شد. این کانسپت که توسط Centro Stile Ducati طراحی شده بود، مقام اول را در بخش « موتورسیکلت های مفهومی با طراحی جدید و نمونههای اولیه توسط تولیدکنندگان و افراد مستقل» کسب کرد و به طور گسترده در کانالهای رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.
طراحان دوکاتی از طرح مفهومی جذاب و مدلی با سبک مشابه برای سری Hypermotard 950 استفاده و از RVE در ژوئن ۲۰۲۰ رونمایی کردند.
Hypermotard 950 پلتفرم ایده آلی برای این ظاهر OEM سفارشی است که دلیل آن ظاهر فوق العاده تهاجمی موتورسیکلت است که توسط اگزوزهای دوقلو زیر صندلی و اجزای مکانیکی قابل مشاهده است از جمله قاب پره نمادین که نشانگر سبکی و پایداری آن است، صندلی تخت مخروطی که باعث راحتی سواری می شود. محرک و موتور L-twin دیده شده که ویژگی قابل اطمینان بودن Ducati و ارائه قدرت فوق العاده هیجان انگیز را تضمین می کند.
موتور این مدل تستاستسترتا ۱۱ درجه ۹۳۷ سی سی دو سیلندربا قدرت ۱۱۴ اسب بخار در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و ۷۱ پوند فوت گشتاور در ۷۲۵۰ دور در دقیقه راایجاد می کند. ویژگی گشتاوربالا چیزی است که این موتورسیکلت را در بین طرفداران محبوب کرده است – ۸۰ درصد گشتاور از ۳۰۰۰ تا ۹۵۰۰ دور در دقیقه قابل دسترس است. این توان خروجی خطی، قابلیت سواری، عملکرد، و مهمتر از همه، هیجان را به حداکثر میرساند، چه حرکت ومانور در مسیرهای صعب العبور درهها وکوهستان وچه در سواری روزانه در جاده های هموارشهری.
RVE با جدیدترین پیشرفتهای تکنولوژی Ducati، از جمله Ducati Quick Shift (DQS) Up and Down EVO، که به اجزای موجود در نسخه استاندارد، Bosch Cornering ABS با عملکرد Slide by Brake (در تنظیمات ۱) اضافه شده است، ارائه میشود.
EVO و Ducati Wheelie Control (DWC) EVO. RVE همچنین دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم است تا موتورسواران بتوانند به راحتی تنظیمات را به سبک سواری خود تغییر دهند و شامل یک چنگال Marzocchi 45 میلی متری و شوک ساکس است. برای ترمز RVE، مجموعهای از کالیپرهای تکپیستونی تکبلوک شعاعی Brembo M4.32 در جلو است که دیسکهای ۳۲۰ میلیمتری را فشرده میکند، و یک کولیس دو پیستونی برمبو از پشت که یک دیسک ۲۴۵ میلیمتری را میگیرد.
Hypermotard 950 RVE در اواخر ماه مه در نمایشگاه های سراسر ایالات متحده عرضه می شود و با قیمت ۱۵۶۹۵ دلار در دسترس خواهد بود.