مقالات واخبار

موتورسیکلت دوکاتی

سفارشی سازی دوکاتی

دوکاتی Ducati Unica راباهدف جلب رضایت موتورسوارانی که می خواهند موتوری منحصربه فرد وایده آل داشته باشندایجادکرده است که طراحی سفارشی وبی نظیربرای مشتری دارد.

با Ducati Unica، دوکاتی سنتر درهای خود را به روی طرفداران دوکاتی باز می کند و آنها را در تحقق رویای خود همراهی می کند: همکاری مستقیم با طراحان و تکنسین ها برای ایجاد موتورسیکلتی که قطعه ای منحصر به فرد در جهان خواهد بود.

موتورسوار دوکاتی که به این برنامه ملحق می‌شود، می‌تواند شخصاً وارد آتلیه دوکاتی سنتر و استایل شود و خواسته‌های خود را برای طراحان شرح دهد و طی بازدیدهای دوره‌ای، پیشرفت موتورسیکلت‌ خود را دنبال کند و پیشرفت طراحی و هنر و توجه به جزئیات را تجربه کند. دوکاتی برای هر پروژه سفارشی سازی رزرو می کند.

با حمایت متخصصان تیم Ducati Unica، فرآیند سفارشی‌سازی مشخص می‌شود و تمام جزئیات را ثبت می گرددمانند: مواد گرانبها، پرداخت‌ها و ویرایش های اختصاصی، رنگ‌های خاص و لوازم جانبی Ducati Performance. همه با رعایت معیارهای سبکی مخصوص دوکاتی که یک دوکاتی واقعی را می سازد.

هر مرحله از ساخت موتورسیکلت مستند شده و شاهد مشارکت واظهارنظرعلاقه مندان از اولین طرح ها تا مراسم تحویل خواهد بود.

آندره‌آ فرارسی، مدیر دوکاتی سنترو استایل دوکاتی: «طراحی یک ظاهروقیافه متمایز از خلاقیت‌های ما است. ما می‌خواستیم به طراح دوکاتی این شانس را بدهیم که خود را با موتورسیکلت شخصی خود بیشتر تجسم وببیند، و طراحی بیان مستقیمی از سبک وخلاقیت فردی او باشد. بنابراین، ما Ducati Unica را ایجاد کردیم، یک برنامه انحصاری که گواهی بر برتری محصولات ساخت ایتالیا است که دوکاتی نماینده آن در جهان است. تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی از سفارشی سازی که مستقیماً در دوکاتی سنترما تجربه می شود. لحظه ای که صاحب دوکاتی درپایان کارموتورسیکلت خود را می بیند برای ما دردوکاتی سنترو استایل بسیار هیجان انگیز است و مایه غرور بسیار است».

هر دوکاتی که باسفارشی سازی صاحب آن ساخته می شود همراه با گواهی طراحی انحصاری به صاحب خود تحویل داده می شود که گواهی بر اصالت و عدم تکرار آن است.

سطح منحصر به فرد بودن و توجه وسواس گونه به جزئیات هر پروژه دوکاتی یونیکا به این معنی است که این شرکت تنها می تواند تعداد بسیار محدودی از درخواست ها را در هر سال بپذیرد و فقط درخواست هایی را که مطابق با ارزش های برند در نظر گرفته می شود، بپذیرد.

نمایندگی های دوکاتی بخشی جدایی ناپذیر از این پروژه هستند. با تماس با آنها، می‌توانید اطلاعات لازم برای درخواست دسترسی به برنامه را به دست آورید که در سراسر جهان گسترش یافته است و در محدوده Ducati و Scrambler Ducati قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *