از زمانی که BMW G 310 R و G 310 GS BMW را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد، Beemers کوچک و قدرتمند دو فناوری در یک غلاف بوده است. در حالی که رودستر کوچک به پیادهرو میچسبد و ADV در خاک میچرخد، تصورسوارکاران با آنها مانند دوقلوهای مثل هم رفتار میکنند. در سال ۲۰۲۱، هر دو ۳۱۳ سی سی مطابق با استاندارد یورو ۵ با دریچه گاز، کمکی دور در دقیقه پایین و کلاچ کمکی دردسترس عالی داشتند. یک چراغ جلو LED جدید و اهرمهای قابل تنظیم این ارتقاء را تکمیل میکنند، اما شباهتها درهمین حداست. R و GS ساختار قاب داربست لوله ای مشابهی دارند. با این حال، GS جدیداز چنگک ملایم تر و فاصله بین دو محور طولانی تر برخوردار است. هر دو دارای چرخهای آلومینیومی ریختهگری هستند، اما ۱۹ اینچی جلو و ۱۷ اینچی عقب برای گردشهای آفرود مناسب ترند. سیستم تعلیق طولانی مدت و طراحی متمایز GS نیز ADV سطح ابتدایی را برجسته می کند. G 310 GS BMW ممکن است که یک هویت جدیدمعرفی کرده باشد، اما بسیاری از موتورسواران آفرود نوپا هنوز در تعجب هستند که آیا این تفاوت ها به یک موتورسیکلت ماجراجویی توانا منجرشده یا خیر. زمانی که G 310 GS 2021 BMW عرضه شد، تصمیم گرفتیم دقیقاً به این سؤال پاسخ دهیم.