مقالات واخبار

هارلی دیویدسون Road Glide ST

هارلی دیویدسون با الهام از کارخانه برنده قهرمانی King of the Baggers، موتورسیکلت های مسابقه نسخه‌های ST جدید و متمرکز بر عملکرد Road Glide و Street Glide را معرفی می‌کند.مانند مسابقه‌ای مخصوص King of the Baggers Road Glide از Kyle Wyman، Road Glide ST و Street Glide ST با برخی ارتقاء قطعات عملکرد Screamin’ Eagle ارتقا یافته‌ است. هارلی همان موتور جعبه Screamin’ Eagle 131ci را نصب نکرده است، اما مدل های ST جدید با Milwaukee-Eight 117 V-Twin با ورودی بالا، میل بادامک با عملکرد بالا و اگزوز جدید عرضه می شوند. برای ارائه همان سطح عملکرد مدل های CVO. هارلی دیویدسون ادعا می کند ۱۰۶ اسب بخار در ۴۷۵۰ دور در دقیقه و ۱۲۷ پوند فوت. در ۳۷۵۰ دور در دقیقه برای مدل های STطراحی شده است.

بررسی هارلی-دیویدسون Road Glide ST و Street Glide ST 2022

پیشرانه رنگ تیره شده است، با لوله‌های میله‌ای کرومی و باله‌های سیلندر که بادستگاه های اتوماتیک کارشده  برای کنتراست بالا، به‌علاوه روکش‌های برنزی تیره مات. چرخ‌ها به همان رنگ برنزی هستند که به خوبی با رنگ‌های Vivid Black یا Gunship Grey هماهنگی دارند.سایر ارتقاءها شامل کمک فنرهای عقب قابل تنظیم با تحمل باری بیشتر، ارائه ۳.۰ اینچ صفر (در مقایسه با ۲.۱ اینچ در Street Glide و Road Glide معمولی است. اگر بخواهیدسیستم تعلیق را ارتقا دهید، هارلی دیویدسون شوک‌های Screamin’ Eagle با طراحی Öhlins را ارائه می‌کند، همان سیستم تعلیق مورد استفاده در موتورسیکلت مسابقه Wyman.

هارلی دیویدسون Road Glide ST و Street Glide ST مدل ۲۰۲۲ هر کدام ۲۹۹۹۹ دلار برای رنگ مشکی و رنگهای متنوع قیمت دارند و Gunship Grey نیز ۵۷۵ دلار به MSRP اضافه می کند. قیمت مدل های ST 7750 دلار بیشتر از مدل های پایه Road Glide و Street Glide و ۲۵۵۰ دلار بیشتر از مدل های Special هم ردیف است.درخیابان تاریک و وحشتناک گلاید، گلاید جاده، پانچ را به خط تورینگ هارلی دیویدسون ۲۰۲۲ اضافه می کند.

هارلی دیویدسون همچنین یک کیت ارتقاء ایمنی سرنشین اختیاری ارائه می دهد که شامل ترمزهای متصل به الکترونیک، ABS در پیچ های تند، کنترل کشش در پیچ های تند، کنترل لغزش گشتاور، کنترل نگه داشتن خودرو و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک است.

هارلی دیویدسون با معرفی مدل های Street Glide ST و Road Glide ST سبک هدفمند موتورسیکلت های مسابقه ای Screamin’ Eagle Factory برنده قهرمانی را به خیابان ها عرضه کرده است. هر دو مدل، قدرت موتور Milwaukee-Eight 117 V-Twin را با ظاهروپوشش های تیره و برنزی جدید ترکیب می کنند. مدل‌های هارلی دیویدسون گرند آمریکای تورینگ با راحتی ولذت رانندگی که دارد سفر را تماشایی می‌کند، سوارکارهارلی  را فراتر از افق می‌برد.

موتور Milwaukee-Eight 117 V-Twin بیشترین جابجایی و گشتاور موجود را از یک پیشرانه هارلی دیویدسون تولیدی معمولی در کارخانه نصب شده ارائه می دهد.

 Milwaukee-Eight 117 با ۱۱۷ اینچ مکعب محرک با روغن عالی با نسل جدید سرعت ارائه شده است حالابا هارلی دیویدسون آشنا شوید :عملکرد باگر هات راد برای سوارکاری که می خواهد با راحتی در پیچ ها بچرخد. مدل Street Glide ST پیشرانه عضلانی Milwaukee-Eight 117 را با ظاهروپوشش‌های تیره و برنزی جدید همراه می‌کند.

فریم نمادین هارلی دیویدسون دارای دریچه اسپلیت استریم برای محدود کردن ضربه زدن به سر و شیشه جلوی تیره از مشخصات ویژه برخوردار است. یک کنسول باک با مشخصات ویژه با پر کردن سوخت جانبی و محافظ موتور با مشخصات خاص، سبک سفارشی بودن و تمایز از سایر مدل‌های Touring رامی‌افزاید.

کمک فنرهای عقب با فناوری امولسیون دارای یک دستگیره برای تنظیم هیدرولیکی پیشرفته برای سواری و کنترل بهینه است. شاخک‌های ۴۹ میلی‌متری با فن‌آوری تعلیق دریچه خمیده دوگانه، ویژگی‌های رانندگی خطی را برای سواری نرم ارائه می‌کنند. ترمزهای Brembo مرتبط با Reflex™ با ABS استاندارد هستند. سایر ویژگی ها شامل سیستم اطلاعاتی سرگرمی Boom!™ Box GTS با صفحه نمایش لمسی رنگی، دو بلندگوی فیرینگ و آنتن رادیویی مخفی است. کروز کنترل الکترونیکی سرعت ثابتی را برای راحتی در سواری های طولانی نگه می دارد. یک چراغ پیشانی LED Daymaker با یک پرتو سفید روشن که جاده را روشن می کند، یک اتصال چشمگیر را بیرون می کشد. سیستم امنیتی هوشمند با فوب امنیتی هندزفری که همراه آن است آرامش خاطر را برای موتورسوارایجادمی کند.

مدل شیک Road Glide ST نگرش موتورسیکلت مسابقه ای قهرمانی Screamin’ Eagle Factory را نشان می دهد و با قدرت آتشین پیشرانه Milwaukee-Eight 117 از آن پشتیبانی می کند. آسایش کم‌نظیر سوارکار و فیرینگ ثابت دماغه کوسه‌ای برای سوارکاری که می‌خواهد به سرعت در جاده ی باز رانندگی کند جذاب است.

با موضع هدفمند موتورسیکلت مسابقه ای Screamin Eagle Factory، مدل Street Glide ST در قسمت جلویی، کنترل‌ها، پیشرانه و اگزوز بارنگ مشکی پوشیده شده است. تنها قطعات روشن لوله‌های میله‌ای و روکش‌های شیر و پره‌های سیلندر ماشینی هستند. روکش برنز تیره مات روی چرخ‌های آلومینیومی ریخته‌گری Prodigy، نوار رنگی روی جعبه راکر پایینی، مدال محافظ تایمر، مدال ورودی، و گرافیک مخزن کلاسیک تضاد ظریفی را با پرداخت‌های تیره ایجاد می‌کند. دو گزینه رنگ وجود دارد – مشکی زنده یا خاکستری خاص. گلگیر جلو برای نمای اسپرت و ظاهری سبک‌تر تزئین شده است و کیسه‌های زینتی با طول استاندارد جایگزین کیف‌های کشیده در مدل Street Glide Special شده‌اند. ورودی هوای سنگین با عنصر پاک‌کننده هوای رو به جلو، استایل کارایی قبلی را تقویت می‌کند، در حالی که صندلی انفرادی جدید ظاهری باریک و تهاجمی به Street Glide ST می‌دهد.

ایمنی در هارلی دیویدسون

Cornering Rider Safety Enhancements توسط Harley-Davidson که به عنوان گزینه ای برای مدل های Street Glide ST و Road Glide ST ارائه می شود، مجموعه ای از فناوری ها است که برای کمک به موتورسوار در حفظ مسیر مورد نظر سواری از طریق یک منحنی طراحی شده است. این بسته فناوری ارتقای زیر را ارائه می دهد:

کرنرینگ ترمزهای متصل الکترونیکی کرنرینگ-ABS کنترل پیچ و خم-کششی با حالت های کشیدن گشتاور کنترل لغزش خودرو کنترل فشار لاستیک کنترل نگه داری (TPMS)

هارلی دیویدسون برای جستجوی بی انتهای ماجراجویی و آزادی برای روح است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط کامل موتورسیکلت هارلی دیویدسون ۲۰۲۲، دنده ها، لوازم جانبی و موارد دیگر، به H-D.com بروید.

مقالات واخبارجدیدرااز یدک روز بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *