مقالات واخبار

بهترین اسپرت های شهری وآفرود

بهترین موتورهای اسپرت آفرودوشهری

بهترین موتور سیکلت های اسپرت شهری وآفرود

می خواهید آفرود سوار شوید؟

یک موتورسیکلت آفرود قانونی خیابانی بهترین راه برای انجام آن است. به عنوان یک برتری، این موتورسیکلت ها ترافیک شهری را نیز متحول کرده اند.

در این مقاله بهترین موتورسیکلت های اسپرت شهری وآفرودمعرفی شده است.

هوندا CRF250L 2013

CRF250L ارزان ترین موتورسیکلت در این لیست است و فقط یک فرصت مطلق است. این موتورسیکلت کاملاً قادر است هم در اتوبان و هم در مسیرهای شهری مانوروسواری انجام دهد. همچنین بسیار مقرون به صرفه است. این موتورسیکلت بهترین برای شروع در این دسته از موتورسیکلت ها است.

کاوازاکی KLX250S 2013

KLX بسیار شبیه CRF250L است، فقط کمی بلندتر است و به دلیل سیستم تعلیق جلوی کمی طولانی تر و احساس ترمز بهتردارد، ولی در خارج از جاده کمی بلندتر است. متأسفانه، Kawi مدت زیادی است که به‌روزرسانی دریافت نکرده است. این تنها ۲۵۰ سی سی اسپرت دوگانه است که کاربراتوری شده است. KLX250S یک موتورسیکلت بسیار ابتدایی است که توانایی آفرود بدون تقلب را ارائه می دهد.

سوزوکی DR650SE 2013

DR650 نشانه موتورسیکلتی است که برای بازارهای جهان سوم ساخته شده است، به جای یک جابجایی دوگانه بزرگتر. در مقایسه با DR-Z400S هم از نظر ارتفاع و هم از نظر طول پایدارتر و دو اینچ کوتاهتر است و دارای ترمز توپی در عقب است. آنقدرها مستعد نوسانات سرعت در بزرگراه نیست، اما تقریباً در هر ظرفیت دیگری نسبت به برادر «کوچک» خود سطح پایین‌تری دارد.

کاوازاکی KLR650 2013

KLR650 یکی از محبوب ترین موتورسیکلت های اسپرت دوگانه در جهان است. این موتورسیکلت در عین سادگی خود قدرت بالایی پیدا کرده است و مردم تمایل بیشتری به خرید آن دارند، موتورسیکلتی که در یک دهه بدون تغییر مانده است، زیرا قطعات آن در سراسر جهان در دسترس هستند. کل شهرها مملو از قطعات و افراد با دانش استفاده از آنها است که با همراه شدن با مخزن سوخت ۶.۱ گالنی KLR، ۶۵۰KLR را به گزینه ای عالی برای حتی طولانی ترین سفرهای شما تبدیل می کند. ۶۵۰KLR به لطف صفحه نمایش بزرگ خود، در کلاس های ADV و Dual Sport قرار می گیرد. این موتورسیکلت سنگین تر از یک دوچرخه خاکی مناسب است، اما همچنین می تواند مایل ها را طی کند.

سوزوکی DR-Z400S 2013

سوزوکی تقریباً در هر کاری که انجام می‌دهد خوب است، چه سواری شما ۱۰۰ درصد خارج از جاده باشد یا ۱۰۰ درصد در شهر. باک کوچک می تواند محدودیت ایجادکندد، به خصوص از آنجایی که مصرف سوخت به طور چشمگیری در سرعت آزادراه افزایش می یابد و سوزوکی همچنان آن را تنها با یک سوئیچ ذخیره عرضه می کند. بدون نشانگر سوخت یا چراغ DR-Z400S یکی از پلت‌فرم‌های پایه مورد علاقه ما است، اما در صورتی که بخواهید تریل سواری واقعی انجام دهید، باید تغییراتی را انجام دهید.

یاماها WR250R 2013

گران ترین ۲۵۰ ژاپنی این لیست و پرقدرت ترین آن است. با این قیمت بیشتر، تزریق سوخت، ترمزهای دیسکی موجدار و سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم تعبیه شده است. WR250R هم با سواری پرسرعت در بزرگراه راحت‌ترین و هم در خارج از جاده عالی است، که آن را به بهترین عملکرد در گزینه‌های ژاپنی با جابجایی های کوچک تبدیل می‌کند. شما موتورسیکلتی دارید که نسبت به امکاناتش قیمتش را پرداخت کردید.

هوندا XR650L 2013

XR650L مورد علاقه ما در بین اسپرت های دوگانه ژاپنی ۶۵۰ سی سی است. در حالی که نقطه قوت KLR در توانایی آن برای انجام کار و داشتن قطعات در دسترس در سرتاسر جهان در صورت خرابی است، هوندا فقط موتورسیکلت آفرود بهتری است با حداقل ۱۱ اینچ در هر دو پایان، تنظیم تعلیق Showa (قابل تنظیم برای برگشت و میرایی تراکمی در عقب و میرایی تراکم در جلو) برای چنین موتورسیکلت قدیمی و معمولی به طرز شگفت‌آوری خوب است.

۲۰۱۳ ZERO FX

تنها اسپرت دوگانه تمام الکتریکی موجود در لیست ماکه ۴۴ اسب بخار قدرت، ۲۷۵ پوند وزن و ۷۰ پوند فوت تولید می کند. از گشتاوربالایی برخورداراست و تمام این قدرت که فوراً دردسترس است این موتورسیکلت را به گزینه ای باورنکردنی در خارج از جاده یا داخل شهر تبدیل می کند. FX از سیستم بسته قدرت ماژولار Zero استفاده می کند که اساساً به شما امکان می دهد باتری ها را مانندباتری چراغ قوه تعویض کنید. آیا تا به حال در میان جنگل ها در سکوت کامل لذت این سواری رادشته اید؟

KTM 350 EXC-F 2013

۳۵۰ EXC-F در اصل یک موتورسیکلت مسابقه ای با چراغ و پلاک است. فواصل سرویس دهی ۱۵ ساعته و هندلینگ ضعیف آن در جاده شما را وادار می کند قبل از رفتن به شهر یا بزرگراه تجدیدنظر کنید. آفرود داستانی کاملاً متفاوت است، جایی که تنظیمات و ترمزهای تعلیق ظاهراً نامطلوب خطرسازمی شود. ۳۵۰EXC-F با این هدف ساخته شده است: از بین بردن هر مانعی در مسیر غبارآلود خود که به راحتی از عهده آن برمی‌آید.

۲۰۱۳ KTM 690 Enduro R

یک اسپرت تک سیلندر دوگانه با بیش از ۱۰ هزار دلار!قبل از اینکه از این سواری لذت ببرید، به این فکر کنید که چگونه افزودن سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم، یک کلاچ دمپایی و نقشه های سوخت متغیر به سواری خارج از جاده شما کمک می کند. اساساً، هر موتورسیکلت دیگری را با تمام تغییرات رویایی تصور کنید که شما به عنوان سوارکارآن هستید. ورزشی پرقدرت به شکل آفرود در جاده ویاسواری شهری بد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *